sigle UE

ZESADA MEDIA - Startupsmart500.ro Platforma firme Diaspora

ZESADA MEDIA

horecanews.ro-logo

Despre Administrator:

Numele meu este Fechita Daniel si sunt administratorul Zesada Media SRL.

Din 2002 până în prezent, am acumulat o exeperienta de peste 16 ani in cadrul unei structuri/ reviste de profil print Horeca Romania si online www.horeca.ro.
Revista activeaza in sectorul Horeca (Hotel Restaurant Catering), avand profil B2B si este dedicata profesionistilor din aceasta industrie (angajati/jucatori din hoteluri, restaurante, baruri..etc.).
Lucrez in cadrul acestei publicatii inca din primul an de aparitie, astfel incat am o experienta acumulata si in ceea ce priveste dezvoltarea unui astfel de business, beneficiile, dar si obstacolele ce pot aparea in acest domeniu.
Activitatea personala principala consta in vanzare publicitate, marketing, asigurand integral toate veniturile acestei publicatii, dar ma implic si in relatia cu colaboratorii-editori, promovarea publicatiei, structura editoriala…etc.

Despre Afacere:

Ramura  vizata in acest proiect este sectorul HORECA (Hotel, Restaurant, Catering).  Orientarea afacerii este B2B (business to business). Afacerea consta in editarea si publicarea de stiri/articole informative B2B, grupate pe suport web/ platforma online.

Platforma se adreseaza catre doua mari categorii:

  1. Cititorii platformei formati din persoane care au activitate in industria Horeca/angajatii acestui sector Astfel, acestia  isi pot lua informatii utile in ramura in care sunt directi interesati.
  2. Persoanele juridice interesate de reclama pe platforma, formata din companiile/structurile care vand produse/servicii catre industria Horeca. Astfel, companiile care livreaza produse si servicii catre industria Horeca au la dispozitie o platforma pentru promovarea campaniilor lor de marketing, campanii ce vor junge foarte usor si intr-un timp foarte scurt la potentialii lor clienti.

Produse și servicii oferite:

1.Articol (advertorial) – Include text, foto, logo si are ca scop promovarea clientului. Un advertorial are avantajul ca este realizat ca un articol informativ, dar in acelasi timp reprezinta o forma publicitara subtila pentru client si poate avea scop educativ. Este unul dintre cele mai folosite mijloace de promovare de catre companiile care isi doresc sa isi creasca piata (sustenabil), din domeniul horeca si nu numai.

2.Banner – Va fi postat pe platforma, dimensionat in functie de bugetul si dorinta clientului si va include un link catre site-ul clientului. Bannerele sunt mijloace vizuale de prezentare sub forma de macheta publicitara (imagini) de diferite dimensiuni, folosite pentru promovari punctuale de produs. Au avantajul transmiterii unui mesaj cu ajutorul unei imagini. De asemenea, un avantaj major il prezinta includerea unui link in banner, ce face legatura cu site-ul clientului. Astfel, printr-un click pe banner, utilizatorul poate ajunge sa afle mai multe informatii direct pe site-ul clientului.

3.Prezenta produs shopping / oferte speciale – Rubrica este conceputa sub forma de buton  „SHOPPING/OFERTE SPECIALE” pentru companiile care doresc sa prezinte produsele/serviciile aflate in promotie. In aceasta sectiune, vor fi prezente doar produse/servicii care beneficiaza de o oferta/un pret special. Aceasta sectiune va putea fi actualizata in timp real de catre client, oferind utilizatorului platformei acces la informatie de actualitate asupra ofertelor din cadrul companiei. Produsele vor fi prezentate cu date tehnice, caracteristici, poza + pret, date de contact și link catre pagina beneficiarului. Vor fi admise pentru descriere maxim 250 de caractere.

CONTACT FIRMĂ

Vizualizări:
856

Lasă un răspuns